Hei,

Hieman tietoa siitä, kuka minä olen? Olen 36-vuotias Nummi-Pusulassa, Nummella asuva elintarviketieteiden tohtori ja työskentelen tutkijana VTT:llä. Aiemmin olen myös toiminut opettajana yliopistolla ja yläasteella. Perheeseeni kuuluu aviomiehen lisäksi 5v. poika. Minulle tärkeää vanhempana on tarjota mahdollisimman onnellinen ja kokemusrikas lapsuus pojallemme. Yhdessä lenkkeilemme, retkeilemme, matkustamme, uimme, kalastamme, nautimme sienestyksestä, marjastuksesta. Siis ihan perus vapaa-ajan viettoa. Vaaliteemani liittyvätkin aika pitkälti juuri elinympäristöömme ja perheiden hyvinvointiin.

Olen toiminut MLL Nummen puheenjohtajana 2011-, Nummi-Pusulan ympäristölautakunnan varajäsenenä 2010-, Saukkolan Pallon hallituksen jäsenenä 2009 sekä vaimona 2000- ja äitinä 2006-.

Jokainen työ/tehtävä, johon ryhdyn, pyrin viemään kunnialla läpi. Työkokemukseni on opettanut minulle perustelemaan mielipiteeni, kuuntelemaan ja kunnioittamaan toisten mielipiteitä, tekemään kompromissejä, ideoimaan uusia suuntia ja arvostamaan jokaista yksilönä.

Haluaisin herättää teidät ajattelemaan seuraavaa: Kunta on yhteinen kotimme - millaisen kunnan Sinä haluat?